17. siječnja 2013.

Photography diary: Zadar 2

                 



A sada nastavak slijedi.
Nakon ovog prejedanja, mislim da bi bilo vrijeme malo odmoriti. Jedva čekam, ali samo po tom pitanju, dobro ne baš skroz, se vratiti u taj predivan živi grad, Zadar. Za razliku od Trogira, živ je. Vjerojatno ljudima koji su stalno dolje, zimi je katastrofa, ali ja ga obožavam. Možda jer sam tek dole došla i još se nisam skroz "upoznala" sa njime, a sve novo je zanimljivo.
U ovom postu sam objavila meni najdraže slike od 11mj. i 12mj. :) Kad malo razmislim, od kada sam u Zadru, nisam ništa slikavala, a grad je predivan, pogotovo u onom božićnom duhu, tako da kad se vratim moram poraditi na tome.Uvijek se oduzi ovo vrijeme izmedu postova i onda se čudim kako mi blog, naspram drugih, je loš, sta se tice pisanja te samog izgleda( jer jos i ne znam kako napraviti kako sam zamislila da on izgleda) .
 





 
Radili smo medenjake zadnji tjedna prije praznika, zagrijavanje za Božić. 




Poklonile smo jedna drugu za Bozic ! 
Ja sam svoj kalendar dobila na pocetku mjeseca, ona na kraju :)







To bi bilo to,ukratko meni najdraze slike od 11mj. i 12mj.


poZzZz <3

Nema komentara:

Objavi komentar