26. kolovoza 2012.

DIY Project

DIY Project

Poklon za seku za 12. rodendan :))


Sto vam sve treba:
  • Domestos izbijeljivac rublja / Varikina
  • stare traperice
  • zakovice
  • boje za tekstil
I mozete poceti ! :D

Kako pratim radove Vintage Faith cura, dosla sam na ideju da sestrine duge hlace koje namjerava baciti u "zuti kontejner" mogu dozivjeti makeover, tako da sam joj ukrala ih iz vrecice da ne vidi i ubacila u svoj ormar, a kad nije bila kuci malo se poigrala s njima pa ih izbijelila, obojala te stavila pokoju zakovicu.

Nemam bas neke slike jer sam od srece i ideja u glavi skroz zaboravila da ih uslikam kakve su bile prije, ali oba para su bile duge jeans hlace tamnoplave boje...

A sada slike dok se bojaju: jedne sam u rozu boju ubacila, a skroz prakticno su mi bile ove kvacice za kosu hehe :)))


  
        

Drugi hlace sam obojala u ljubicasto, ali toliko sam se namucila da mi ovaj prijelaz bude ravan, a opet na kraju nije ispalo savrseno, ali radim ovakvo nesto 1.put tako da sam poprilicno zadovoljna rezultatima. =)

 


I evo krajnji rezultati kako su ispala oba para. Nadam se da vam se svida jer moja seka je odusevljena <3. 

 




Predivne su <3.






Papa ! xoxo





Nema komentara:

Objavi komentar