23. kolovoza 2012.

Today's inspiration


Sunglasses or glasses...

... nije ni bitno,glavno da su okrugle ili cat eye style !

Danas dok sam trebala ic kupit nesto do grada, misleci pritom kako sam stvarno zadovoljna svojim novim naocalama, a i kako su ove godine u modi vecinom modeli koji mi se svidaju, tako da stvarno dosta dugo mi je trebalo odabrat one koje su mi naj.
Izbor se dosta skratio posto dosta njih su mi fantasticne izgledom ali mi ne stoje.. :( Ili jednostavno nemam hrabrosti uzet za tako velike pare neke u boji, vec crne koje idu na sve.
Napravila sam si popis kakve jos trebam uzeti, a pokusavam proc sto jeftinije tako da mi se nigdje ne zuri.
Stalno radim nekakave popise, hehe !




Predivne su, sto one sto ova njihova torbica.


 
                               
                        Ove su mi tako cute:)







                                                                               

Puno,puno lijepih naocala aaaaaaaaa <3!



 I evo za kraj totalno jedna bitch:poza slika, a sta se tice naocala u sve sam zaljubljena <3.
 
A sad se idem bacit na uredivanje ovog bloga, nista ne kuzim ovdje, a moram ga sredit jer ovako je totalno prazan. I da, potrazit koji recept sa smokvama, baka me svakodnevno zatrpava zdjelom smokava, a dosadile su mi jesti ih samo onako. Ako nadem sta, objavim ovdje. Pozdrav! ^^

Nema komentara:

Objavi komentar