26. rujna 2012.

Event

Eh, bome se oduzilo vrijeme od mog zadnjeg posta i ovog, ali bar imam ispriku da sam bila zaposlena, a veceras kako ostajem kuci, imam vremena da napisem novi post i ispricam sto se dogadalo ovih dana.
Od glavnih dogadanja bila je " Moda na kvadrat ", dvodnevni dogadaj odrzan 21. i 22. u caffe bar Galerija u Splitu.
21.-og  navecer bila je revija  na kojoj su svoje jesensko - zimske kolekcije predstavile Piece of cake,  Loll/Pop-design, Arka, Majin proizvod, a 22.-og prodajna izlozba na kojoj je petnaest kreativaca  predstavilo svoje radove.
Ja sam nosila haljinu Loll/pop design-a i stvarno sam odusevljena,  zabava, ugodna atmosfera, organizatorice, sve je bilo super. Nadam se jos ovakvim pozivima ;)
Na zalost, sutra dan nisam stigla doci, ali svi oni imaju fb stranice tako da ako mi sto zapne za oko lako mogu uzeti..
Moji su slikali dosta slika, a tu cu samo staviti kolekciju Loll/pop- design <3. 
Evo vam njena fb stranica pa ako vam se sto svidi : http://www.facebook.com/Lollpopdesign?ref=pb


Stvarno sam super ispala :/





 

Fali mi slika jos jedne nase cure, ali ostatak slika mozete pronaci na ovom linku : http://www.facebook.com/ModaNaKvadrat?ref=ts gdje ima i nas i ostalih cura sa revije, te slika sa prodajne izlozbe. 

Uzivajte !


Nema komentara:

Objavi komentar