17. rujna 2012.

Wishlist


Part 2




1)Tetovirati se

U planu mi je i vec sam skupila novac za prvu, samo trebam nabaviti si pratnju. Kako se prijateljice isto zele tetovirati, a promisljaju se u vezi motiva, tako cekam kad one odu pa cu i ja s njima.
Za sada prvu tetovazu koju zelim staviti je roza masnica na nozi povise pete, mislim da me ne bi trebalo puno kostati.


 Jos se nisam odlucila za oblik masnice, ali to bi trebalo uglavnom ovako izgledati.
 Ako uspijem skupiti novce onda cu napraviti sljedecu tijekom ove zime, ako ne onda prije ljeta, na stopalu, cupcake s nekim natpisom.


Sto se tice kombiniranja boja na cupcake-u najvise mi se svidaju ove na zadnjoj slici, gdje joj je tetovaza povise guze. Nisu presvijetle, a opet je sareno i u boji.

 

2)Kupiti bicikl sa kosaricom.


Stvarno si trebam nabaviti jedan, onako zenski slatki. Ako odem u Zadar, dobro ce mi doci za brzi dolazak negdje, zabavno je i plus necu se trebati misliti kad se trebam necega nazderati tri dana za redom, znam da ce mi to otici brzo, pa da cu ostati otprilike na istoj kilazi. Jer uvijek se bojim dolaska te zime, uvijek je pogubna za mene, uvijek se udebljam par kila.A tek kad dode Bozic i sva ona ludila oko kolaca i kad kuci ima puno, puno slatkoga. Svejedno, ostala u Trogiru i morala naci nekakav posao ili otisla u Zadar trebam ga imati.

3) Obojati kosu.

 



  Da, da. Definitivno si to zelim, vec dosta dugo, ali nisam imala hrabrosti. Kad promislim, od kada sam se pocela bojati , imam stalno crvenu ili narancastu kosu. Stalno se mislim, pa kako ce mi stati, pa ostetiti cu citavu kosu,bla,bla.. Pa neka ako bude stvarno ocaj, vratiti cu se ovako na staro i gotovo. Bar s kosom uvijek se moze eksperimentirati. Ah da, u planu mi se obojati u tirkizno ili nesto tirkizno - zeleno, zavisi kako ispadne. Kod frizerke sam se vec narucila za sisanje i preobrazbu u plavo, a meni samo preostaje naruciti boju za kosu i kad dode prebojati u tirkizno.


Bilo koja od ovih nijansi bi mi odgovorala. :)

 

4) Naruciti si vec davno zeljene barsun hlace.


      Jos mozda prije godinu dana ili malo manje, vidila sam ih na blogu jedne cure i to je bila ljubav na prvi pogled. Stvarno se bojim kako ce mi stati zbog materijala, ali boja je odlicna i stvarno ne znam, nisu nista spešl za druge, ali tako mi se svidaju da cim skupim novce narucuju se. 


5) Prodati marte.

   
 Jos to nisam odlucila kao 100% odluku, ali ne znam. Kupila sam ih proslu godinu u 12.mj. i nosila sam ih samo 3 mjeseca, mozda niti toliko, a sad kad ih isprobavam, na svaki komad odjece, ne slazu se, izgledam kao nekakav vojnik, ne mogu nijedne hlace navuci preko njih, jer uglavnom uzimam hlace uskih nogavica, tako da cu vjerovatno uzeti niske ako prodam ove, biti ce prakticnije, a i ljepse. :)
Imam ovakve.

6) Obozavam tresnjice.

 

    Uopce se ne primijeti ni po nazivu bloga, haha. Zelim jos stvari na tresnjice, zelim majice, prstenje, ogrlice, kupaci, jos jedne japanke, donje rublje, sve, sve.. Volim tresnjice, dobro ne toliko koliko cupcakes, masnice i tockice jer samo o njima vec znam da cu napisati koji post, ali eto toliko.I da, vidila sam jos na proljece u Emezzete zenki vintage bijeli bicikl sa tresnjicama po sebi sa smedim sjedalom i sprijeda kosarom, tako je bio sladak uh, pokusala sam ga naci na njihovoj internet stranici, ali vise ga nemaju :/ Jos jedna neprezaljena stvar koju sam si trebala uzeti :/ .

 





Cherry love !
Sve sto zelim ukratko : haljinica na tresnjice, plava kosica, tetovaze, plug.. <3
Byeeeee !
 

Nema komentara:

Objavi komentar