13. rujna 2012.

Five things


1)WEATHER

 Ne mogu vjerovati,kakvo je vrijeme vani.
Svoj prosli post te jucerasnji dan su bili tako suncani i bila sam na plazi, a sinoc kao da sam na nekom drugom mjestu, sijevalo je i citav dan danas pada kisa.
Jedva sam cekala ovaj dan, da zavrsi ljeto, koje sam imala slobodno da radim sto zelim, dobro i ne bas u potpunosti, zbog manjka para, najduze ljeto u mom zivotu, ali sad kad se okrenulo, vec sam popizdila, mozda i ne bih da nisam morala u grad u Dm-a  kupit sto mi treba, da nisam se toliko izmocila bez obzira na kisobran. Ali super je jer na svoje kratke hlace samo obucem tajice ili neke otkacene hulahopke, napokon mogu obuci creepersice,super su u zaobilazenju lokava po ulici.



 

2) CREEPER SHOES


 Takoder, jedva cekam nabaviti  ih jos u par boja, pogotovo one roze sa leopardovim uzorkom, tako ih zelim, ali za pocetak mislim uzeti prvo crvene. Kad sam ih i kupovala prije ljeta mislila sam se izmedu crvenim ili crnih, ali opet je prevladala ona teorija,koja me vise zivcira, uzmi crne lakse ces ih kombinirati..
Zato sam jedva docekala ovo jesensko vrijeme, nabavila sam par novih komada odjece koje sam jedva cekala obuci.



3) HEELS

 A i decko me jucer pocastio štiklama koje vec cijelo ljeto gledam, naravno nije bilo broja od zelenih koje sam htjela, pa sam uzela roze, ali sad sam zadovoljna i njima. Mislim kako i ne bih kad sam ih dobila na poklon,a kako je ostalo samo par brojeva platio ih je samo 100kn. Inace volim predivne komade za koje izdvojim malo para.




 4) PERSONAL STYLE

 Evo mozda zadnje moje kombinacije sto sam jucer obukla, samo se nadam da nije, za ovu godinu u kratkoj odjeci.


Majica: C&A
Hlace: New Yorker
Creepersice: Demonia
Prsten:Loll/pop-design
Naocale: Tally Weijl
Ogrlice: pokloni
Torba: imam je od kad sam bila mala

5) DIY PROJECT

Bila sam vrijedna pa sam napokon napravila nesto korisno.Kako skupljam secere i uvijek sam ih drzala u kutiji za cipele, sad sam htjela iskoristiti ove posude od chipsa te napraviti kutijice.Jako mi se svidaju. <3


Nisam imala volje okretati slike. -.-
Pa-pa ^^


Nema komentara:

Objavi komentar