4. rujna 2012.

Today's inspiration

Cats, cats, cats !

 

Obozavam macke. Te mala umiljata stvorenja. Pogotovo dok su jos onako sicusne, male, slatke.

Sjecam se kada je stara donijela kuci, dala joj je prijateljica, valjda je vec neko kod koga je zivjela prije maltretirao, nismo je vidali tjedna dana nikako, jedino bi je navecer mogli gledati kroz prozor kad bi joj dali jest, stalno je bjezala od nas, bojala se. A sada ta ista macka, vise ti dosadi, stalno ti se mota oko nogu, samo zeli jesti, samo se oce maziti. Uvijek kazemo da je lijena na nas, bas odgovara nam kao obitelji, pogotovo kad vidite njene zivotne navike. Samo spava, pogotovo sada ljeti,kad je sunce omami, samo jede,spava,jede,spava, a nocu banci. Hahaha XD tako je obozavam! Obozavam njenu dugu dlaku koja je uvijek tako mekana.


Moj macak, obozavam ga. <3

Prije nismo imali macku,jer otac ne voli ih, ali sada kad imamo toga macka, naseg Mikija, da vidite kako ga obozava, igra se s njime, mislim da sad ne bi mogao zamisliti kad dode kuci sa broda, da njega ne nade kuci.
Mislim da bi mu bilo cudno. Samo se nadam da ce i moj decko nabaviti jednu, jer njegova stara ih ne voli bas, voljela bih da nabavimo jednu malu narancastu macu, malog gingera <3. 

  


Kako uvijek lutam po netu,imam toliko tih skinutih slika da mi zauzimaju memoriju, pa evo stvari koje sam nasla medu tim slikama koje bih naravno voljela imati u svojoj kolekciji, jer ja sam pravi hrcak, stalno nesto skupljam, spremam i ostavljam sa strane, ne daj boze da bi mi kad trebalo. :)))

Super detalj na hlacama.




 
Please, cup of tea!
Super mi je ova glavica za spremanje kesice caja !


 

Uz jedan ovakav zid ne trebate se puno truditi u nabavi detalja za vas dom.



 Super printovi na majicama. :)



Male slatkice.




Super salice ! Obozavam neobicne salice i nadam se da cu ih u buducnosti imati masu.


 Ajme tako zeeeelim ovu bijelu haljinu i naravno ovu rozu majicu. 
Awwww ^^
 Ove cipele su mi tako predivne, ali koliko predivne toliko i skupe.
Vise ni ne znam koliko su kostale.



Jos salica koje zelim u svojoj kolekciji !




Veliki pozdrav za sve ljubitelje macaka, ostalih zivotinja i svih ovih kjutavih stvari !

Nema komentara:

Objavi komentar