4. rujna 2012.

Wishlist

Wishlist

part 1.

Ovih dana stalno po glavi mi se mota sto trebam kupiti, sto mi stvarno treba, a sto samo bi htjela imati, sto planiram raditi ovu jesen i zimu, sto napraviti sa sobom...
Kako me decko pocastio novim fotoaparatom za otrpljenu bol i tugu sto je unistio moj fotoaparat i mobitel, obecala sam sebi da cu se posvetit vise slikavanju, a ionako gdje god idem nosim fotic sa sobom, jer uvijek nesto pozelim slikati.

1) Za pocetak u planu mi se upisati na faks u Zadar, kako na prvom roku nisam pisala hrvatski na d.maturi, to sam trebala obaviti na ovom roku, a ostala su samo 3 mjesta, pa eto, drzite mi fige..jer stvarno ga zelim upisati !



2) Jos od prosle godine zalim za tirkiznim kaputom iz H&M, bio je na snizenju 200kn, kroj koji obozavam i moja trenutno najdraza boja, ali taj tren nisam imala ni kune u sebe, naravno drugi dan kad sam se vratila nije ga bilo. Ovu zimu mi je u planu uzeti jedan kaput u boji, a kako imam vec crni pokusat cu proci sto jeftinije.

Super kratki kaput i ovaj veeliki sal. <3


         


 


Na kraju sam samo stavila kapute u zutoj i zelenoj boji, ali nisam mogla pronaci kapute lijepog kroja u drugim bojama, a ionako su to moje najbolje boje uz onu tirkiznu pa koga briga. :P


3) Moram naci jedan onako veliki, xxl size džemper, obozavam te siroke džempere, tako su udobni, onda zimi uz njih nabaciti koji veliki sal i spreman si za zimske avanture.


Da, da upravo ovakav.

4) Kako mi je super prijateljica upisala faks u Zagrebu, u planu mi je svratiti do gore, vlakom naravno, i otici na Hrelic, gledam kako dosta ljudi tamo nade super stvari, a tako sam ljuta sto ovdje kod nas nema nista takvo, ako i ima bude neko smece.



5) Narucila sam danas jedan super prsten sa Ebay-a, vjecna besparica vlada kod mene, samo cekam dan kad cu uplatiti 100kn i moci samo to potrositi na prstenja, ok i ogrlice u zadnje vrijeme su mi priraste srcu, ali jos uvijek je prstenje no.1.



6) Moram si uzeti nekakvu vintage cute majicu/bluzu po mogucnosti sa kragnicama. Bas primjecujem kako se mijenjam, jedna od stvari koje sam definitivno mrzila su ti ovratnici glupi, a sada ih obozavam, iako si jos nisam nabavila ni jednu majicu sa njim.


Cuteee. <3

 Koliko toga zelim, vise nemam snage pisati, tako da sam ovu listu prepolovila, pa cu je dovrsiti za par dana.
A ja sada idem spavati, laku noc, pozdrav do sljedeceg citanja ! :)))







Nema komentara:

Objavi komentar