10. rujna 2012.

Trip to ....

...Šolta and Krknjaši



Ovih dana odlucila sam iskoristiti jos malo sunca i mora sto se iskoristiti da, jer vec je more malo zahladilo, a i u srijedu opet zove neke kise i gore vrijeme (cak sam upucena u vrijeme,hehe !) pa sam pokusala sto vise vremena iskoristiti, da ne stojim kuci na netu, jer za blog i pretrazivanje slika i facebook, imam citavu zimu, a za okupati se i napraviti jos pokoju ovoljetnu sliku ostalo je jos malo...


Bye, bye Trogir !


 Krenula sam iz Trogira sa brodom koji vozi fish picnic, a kad vec imam vezu, vrijedi to iskoristiti, ipak stranci koji idu u obilazak Maslinice na Solti i uvale Krknjasi na Velom  Drveniku placaju to 180 kn, pa zasto se ne okupati u cistom moru, promijeniti svakodnevnu rutu za plazu i lijepo se provesti. :)


Maslinica.
Ovog ljeta vec sam jednom bila na ovoj istoj turi, samo sa drugim brodom i sa deckom. Ovog puta isla sam sam mamom od svog decka. Malo druzenja sa "svekrvom" nikom ne skodi.
Samo sta ona ne voli bas fotografirati, tako da je fotoaparat uglavnom bio u mojim rukama, nazalost nemam od toga dana bas svojih slika, ali zato sam se ja naslikavala. :)



Cim smo pristali u Maslinicu, odmah smo isli pronaci tkv.Svetiste u Solti, da mi pokaze gdje su se ona i decko potpisali vec prije 2 god. te kako je ostalo isto kao i onog dana kad su to napisali, prezivjelo je sve zimske bure i neverine, onaj veliki snijeg itd.


Kada je i tu pala slika, nasli smo slobodni mul za kupanje i ubacili se u more i pokusali iskoristiti sto bolje dan za suncanje i odmor.

Cekanje da proviri iz svoje kucice...
....i evo ga :)))
                                         
 Kasnije smo otisli popiti pice, jer nama je rucak bio sa posadom, jer smo vip gosce broda, tako da smo tek jeli na putu prema Krknjasima.


Kod ovog broda s kojim smo isli ovaj put jedino mi je bezveze kad dode u Krknjase sto ostaje na vezu, ne pristaje na obalu, pa je guzva po brodu, svatko skace u more i onda se citav brod izmoci i nastane velikiii nered.
Tako da sam pri povratku kuci skroz zaboravila na slikavanje, jer sam torbu ostavila na sigurnome.
Sve u svemu, jedan super dan !

Jedina moja slika od toga dana.

Eh da, i ova isto. Hahaha...
Papa, do ponovnog povratka na istu rutu.

Nema komentara:

Objavi komentar