18. rujna 2012.

Five things

Five days

Kad sam pocela pisati blog mislila sam kako cu svaki dan imati vremena pa objaviti post, pogotovo prvi dan, tada sam imala vremena da sam htjela objaviti dva posta, ali nisam nego sam se samo spremila i pokupila na pice s dragim da ne pretjeram.
Sad ne stignem,nekad mi se dogodi da ga i ne objavim par dana, kao na primjer ovo sad razdoblje, stalno sam negdje, tako da sam odlucila da danas  napisem 5 dana ukratko.
So let's start.

day 1.

Dok je jos suncano i toplo vani, iako je more hladno, bar meni , iskoristili smo dane za provoditi na plazi.Onako relaxe atmosfera za smisljanje novih planova, sto bi trebali, sto trebamo, bla bla.
Samo otisli smo na novu lokaciju, ovaj put izabrali smo Primosten, jer svake godine odemo bar jednom se kupati tamo, a kako ove ljeto nismo, zaputili smo se, a opet velikog puta, pola sata do tamo.
Taman kad se uzivis u voznju, dodes. 
Suncala sam se, citala novi Cosmo, otisli smo popiti kavu, malo prosetati ...



Navecer smo otisli popiti pice i oprostiti se sa prijateljima koje smo ovo ljeto upoznali, Mladen i Ana, iz Virovitice, koji su ovo ljeto radili u Trogiru. I naravno pozvali su nas kod sebe gore ovu zimu, tako da se tomu jako radujem.


day 2.

Toga dana sam imala posla, prijateljica me zamolila da joj ukrasim drveni tanjur koji ce pokloniti Mariji za rodendan.

Ovako je Pepeljuga izgledala prije ponoci, ovako poslije.Haha



Popodne mi je dosla seka pa smo se malo veselili uz hranu i drustvene igre.


 Navecer me pozvala Nela da svratim do nje, imamo navodno o necem pricati.
Kad sam dosla, zamolila me da joj budem model, predstavljati ce svoju jesensko - zimsku kolekciju u Splitu, u Galeriji, na dogadaju zvanom Moda na kvadrat . Malo sam se predomisljala, ali ipak sam na kraju pristala. Kako kaze upoznas nove ljude, dobro se zabavis, ali malo mi je trema, prosetati se ispred svih u stiklama, drzite mi fige da ne slomim nogu. Hehe

day 3.

Danas je decko bio darezljiv pa mi je poklonio knjigu u nadi da cu jednog dana biti profi u slikavanju. U zadnje vrijeme i ne stignem toliko, ali obecavam sama sebi da cu se ovu zimu vise potruditi i pokusati nauciti tajne slikavanja, a nadam se uz to i postati bolja. Za sada sam jako zadovoljna svojim fotoaparatom.
Uz zajednicki dogovor svratili smo u butigu o bestij i kupili si malog, preslatkog hrcka, zove se Flobijan, po vec poznatim tabletama koje prikazuju svako 5 min na tv-u. -.- Pa mu je ime bilo presudno,jer su nas zarazili sa tim Flobijan, Flobijan, Flobijan....

Decko vec razrađuje plan o kupnji veceg kaveza na dva kata, o ugradnji cijevi,raznih kolutova,bla bla da bi mu bilo sto zabavnije u kavezu. Pomalo ironicno, zabava u kavezu.
Navecer smo otisli vani, a pri povratku kuci po svoju dnevnu dozu muffina. Tako ih obozavam, sto zbog svog cuteee izgleda, a i okusom su super.
Laku noc !

day 4.

Bila sam presretna, toga jutra me probudio motor od postara, tako da me nije puno izivciralo, nego sam pozurila niz stepenice, po paketic.  Tako brzo je prstenje doslo, ali nije i bas neka kvaliteta sto sam ocekivala, ali jbg, za tako jeftino sto bi ja htijela.
Evo ih !!!

Popodne sam isla u Split, do Jokera i City Centar One, da vidim ima li jos sta lijepoga, da uhvatim na snizenju, ali sam se kuci vratila praznih ruku. 
Isli smo usput po seku u dom, da vikend provede kuci.


Poznata sam po tome sto uvijek nekome nesto zapljenim za slikati se, ove cvike su od njene cimerice. :)
I jos dvije kucne slike!

 

day 5.

Otisla sam u Vinisce da jos iskoristim vrijeme sa svojim prijateljicama, pogotovo Teom, jer mi ide 1.10. u Zadar studirati i ako ja ne upisem faks, necu je vise toliko cesto vidati, koliko sada.


 Usput je sastavila popis sto joj sve treba za novi dom tamo, sto sve treba kupiti pa smo popodne isli u shopping, a ja sam tamo nasla jos jednu stvar koja se prebacuje na Wishlist-u. 
Nije toliko skupo, nego cu malo pricekati sa kupnjom, dok jos smislim gdje bi lijepo figuralo, gdje se slaze taj stolnjak u kuci. Predivan je <3 <3 <3
tako je cuteeeeeeeeee :))
Poslije smo svratili na kavu da izmjenimo dozivljaje od par dana sto se nismo vidile. :)
 


 Stvarno veliki post, do sljedeceg veliki pozdrav !

Nema komentara:

Objavi komentar